Stilul Simonei Patruleasa

Bijuteriile preferate – Primul inel primit de la mama.
Designeri vestimentari preferati – Catalin Botezatu si Ingrid Vlasov.
Machiaj (produse preferate) – Chanel, Vichy, Clinique.

Ce loc ocupa shopping-ul intre preocuparile tale?
Nu as putea face un asemenea clasament. Imi place sa merg la cumparaturi, dar nu prea mai am rabdare sa umblu cu orele prin magazine.
Iti place sa mergi la shopping? De obicei unde iti faci cumparaturile?
Merg la cumparaturi mai rar in ultimul timp. Prefer magazinele din mall sau magazinele de pe Calea Victoriei.
Cat de des mergi la cumparaturi?
O data pe luna.
Cum ti-ai defini stilul vestimentar?
Clasic, comod.
Exista cineva sau ceva care te influenteaza in alegerea hainelor?
Nu. Imi place sa mai citesc reviste de specialitate, dar nu ma imbrac decat cu ce cred ca ma caracterizeaza si fara sa fac excese.

Cum a evoluat stilul tau vestimentar in ultimii ani?
Nu stiu daca a evoluat, dar am realizat ca poti sa fii feminina si fara sa porti bluze cu decolteu generos. Iar de vreun an incoace am inceput sa ma incalt mult mai comod.
S-a schimbat stilul tau vestimentar de cand apari la televizor?
Nu.
Ce inseamna pentru tine o tinuta comoda?
Pentru mine comod inseamna confortabil, iar confortabil inseamna, neaparat pantaloni. Deci, ma simt foarte bine in pantaloni, camasa sau tricou, balerini.

Care este piesa de rezistenta a garderobei tale?
Un costum negru cu pantaloni, desigur!
Exista ceva ce ai purta in fiecare zi?
Pantaloni. Si cam asta si port in fiecare zi!
Ce nu ai purta niciodata?
Nu as iesi niciodata pe strada cu o fusta foarte scurta. Nu neg ca am pozat o data sau de doua ori in fusta mini, dar pe strada nu as iesi asa niciodata. Nu-mi place sa atrag atentia.

Ce culori predomina in garderoba ta?
Am mult negru si alb in garderoba, iar ca o variatiune, mai am si cateva haine bej, maro si kaki. Poate suna cam… tern, dar astea sunt culorile mele favorite.

Cat de importante sunt accesoriile pentru o tinuta?
Uneori sunt esentiale! Accesoriile pot, de cele mai multe ori, sa salveze o tinuta banala, sa-i dea personalitate, stil, s-o faca chiar sa arate… sic!
Care sunt bijuteriile tale preferate?
Inelul pe care il port si de care nu m-am despartit de ani de zile, de cand il am.
Care este cel mai extravagant lucru pe care l-ai facut in privinta lookului?
Mi-am schimbat culoarea parului pana aproape de blond.
Ai un designer roman preferat? Dintre creatorii straini, care sunt favoritii tai?
Dintre designerii romani cel mai mult imi place Catalin Botezatu, iar dintre cei straini – Armani, Karl Lagerfeld.
Ce loc ocupa sportul intre preocuparile tale?
E foarte important sa facem sport, in primul rand pentru sanatate si mai apoi pentru a ne detasa pret de doua ore de problemele cotidiene. Astea sunt principalele motive pentru care eu incerc sa ma tin de mersul la sala, desi nu reusesc intotdeauna. Cum reusesti sa-ti pastrezi silueta?
Merg la sala, fac masaj de doua ori pe saptamana, merg mult pe jos cand am timp, pentru ca imi place la nebunie sa ma plimb. In rest… nu ma abtin decat de la dulciuri, dar, pentru vointa de care dau dovada in timpul saptamanii, ma “premiez” in weekend cu cate o ciocolatica sau cu un Tiramisu!
Descrie o zi obisnuita din viata ta.
Ma trezesc, pun muzica si imi fac micile tabieturi de dimineata. Ma duc la sala pentru doua ore sau merg sa-mi fac un masaj. Ma intorc acasa si ma pregatesc de serviciu. La ora 13, plec spre Antena si, cu exceptia unei scurte pauze intre jurnale, cand ori ies la masa cu colegii, ori comandam mancare, in redactie, stau la serviciu pana la miezul noptii, cand termin ultimul jurnal al zilei. Apoi ma duc acasa.
Spune-ne cum ai vrea sa arate o zi perfecta? Cu cine ai vrea sa o petreci, unde, ce ai face?
O zi perfecta este o zi petrecuta acasa, cu parintii mei, fara telefon, ascultand muzica, stand de vorba sau uitandu-ne la televizor.

Sursa: Revista “Look”
Autori articol: Luminita Faurescu si Carmen Stefancu

Leave a Reply

