Dictionar de stil cu Andreea Raicu

Andreea Raicu, vedeta cu stil

Ii plac bijuteriile din aur alb, jeansii si calatoriile. Prefera bronzul natural, iar vacanta perfecta este undeva, cat mai departe, pe malul unei mari cu apa turcoaz, pe o plaja cu nisip alb.

Accesorii – Bijuteriile din aur alb si diamante.

Bronz – Prefer bronzul natural. Daca se poate si sa-l obtin pe o plaja exotica, e perfect!

Cool – Singurele momente cand reusesc sa fiu “cool” cu adevarat sunt cele cand ma aflu in strainatate. Acolo nu sunt decat o fata ca oricare alta.

Designeri favoriti – Irina Schrotter, Razvan Ciobanu, Maria Lucia Hohan. La designerii straini nu am preferinte. Daca vad ceva ce imi place, imi cumpar, nu stau sa ma gandesc la eticheta.

Extravaganta – Doar cand imi cumpar pantofi, unii dintre ei chiar extravaganti.

Familie – Centrul universului meu! Mama si Buni sunt cele mai importante fiinte din lume pentru mine.

Glamour – Orice fata are nevoie de stralucire… Eu nu fac exceptie!

Hobby – Putine. Calatoriile sunt pe primul loc.

Intimitate – Cea mai “violata” parte a existentei mele. Dar lupt cu toate fortele ca sa ramana a mea!

Jeans – Tinuta preferata. Am peste 20 de perechi, pe care, asortandu-i cum trebuie, pot sa-i port in orice ocazie.

Kitsch – Omniprezent! In special la asa-zisele vedete.

Lux – Pentru mine, una, cel mai mare lux este sa am cateva zile linistite, fara presa de scandal pe urmele mele.

Machiaj – In ultima vreme, folosesc din ce in ce mai putine produse de machiaj, prefer un look natural. Totusi, cand am nevoie folosesc fond de ten, lip-gloss, anticearcan si mascara. Cam atat.

Niciodata – Niciodata nu as calca pe cadavre pentru a-mi atinge scopul. Si nu ma vad purtand fuste la jumatatea gambei.

Original – Asa ne dorim cu totii sa fim, nu?!

Parfumul preferat – DKNY de la Donna Karan

Reguli – Dupa parerea mea, e bine sa ai principii, dar nu sa-ti lasi viata condusa de reguli.

Shopping – De cativa ani incoace, nu mai e o placere, ci doar o necesitate. Prefer insa sa merg la cumparaturi in strainatate, pentru ca nu-mi plac “uniformele”, iar oferta din Romania e inca destul de limitata.

Televiziune – Profesia mea. Nu ma vad facand altceva, fie ca voi sta in fata sau in spatele camerei de luat vederi.

Umor – Nu e neaparat punctul meu forte, recunosc, dar si cand imi iese, chiar imi iese! Majoritatea prietenilor mei spun ca, atunci cand vreau, sunt foarte amuzanta.

Vacanta perfecta – Departe, cat mai departe, la cald, pe malul unei mari cu apa turcoaz, pe o plaja cu nisip alb.

Sursa: Revista Look

Andreea Raicu este vedeta al carei stil este cel mai copiat in Romania.

Pe podiumul de prezentare

Pe copertile revistelor

Shootinguri

Evenimente

One thought on “Dictionar de stil cu Andreea Raicu

Leave a Reply

