Rihanna cea rosie

Dupa ce ne-a obisnuit cu tunsori baietesti si cu nuante de brunet, Rihanna ne-a surprins cu parul rosu ca focul.

Solista a dezvaluit motivul pentru care si-a vopsit parul in nuanta aprinsa de rosu.

Cantareata s-a hotarat sa aduca o nota de excentricitate coafurii, deoarece a renuntat la hainele extravagante si indraznete pe care le purta inainte.

`Parul meu era pregatit de ceva nou, ceva tipator, expresiv si distractiv. Am avut parul blond si era atat de plictisor pentru mine…negrul este culoarea mea preferata, insa de aceasta data am vrut ceva mai indraznet care sa compenseze hainele mai ‘cuminti’ pe care le port. Trebuia sa imi revars extravaganta altundeva – in stilul coafurii`.

Acum ca si-a schimbat putin stilul in care isi poarta podoaba capilara, Rihanna a trecut la haine mai serioase, care apartin designer-ului ei preferat, Stella McCartney:

`In moda, cele mai simple lucruri te pot inspira, precum o stea sau o floare. Ma intereseaza sa exploatez cat mai multe elemente din natura acum, lucruri cu adevarat expresive. Port mult hainele lui Stella McCartney deoarece tot ce face ea este grozav: este un designer de top`.


Leave a Reply

