Dana Savuica in FHM

Dana Săvuică, la peste 40 de ani, a acceptat să apară pe coperta ediţiei din decembrie a revistei FHM. Pictorialul a fost realizat în Sicilia, locul unde vedeta s-a logodit.

Am depus eforturi ca să arăt bine pentru acest pictorial şi am făcut câteva şedinţe cu un aparat special la o clinică, am plecat cu ceaiul Zein după mine ca să îmi menţin kilogramele în minus, l-am rugat pe doctorul meu stomatolog să îmi albească dantura şi să îmi pună faţete de zirconium pentru un zâmbet mai sexy, mi-am făcut şuviţe închise la salonul meu. Am investit ceva în imaginea mea. Bronzul era ultima tuşă de pene

Leave a Reply

